»Bili smo dober kolektiv. Kakšno soboto smo naredili čistilno akcijo okoli cestninskih kabin.«
»Če zaradi ukrepa prepovedi prehajanja občinskih meja določen uporabnik ni mogel v drugo občino, to v praksi še ne pomeni, da cestninske ceste tudi dejansko ni uporabljal.«
»Vozilo zaznamo s kamerami še na cestninski cesti. Imamo točen podatek o času uporabe cestninske ceste brez vinjete, prav tako imamo posnetek takega vozila. Potem pa naši cestninski nadzorniki vozilo ustavijo tam, kjer je to mogoče in kjer lahko postopek izpeljejo varno, tako za naše cestninske nadzornike kot uporabnike cestninske ceste, dodatno pa s tem ne povzročajo zastojev na cestninski cesti.«
»Imeli boste poseben račun, na katerem boste imeli posebna sredstva, ki se bodo prenesla z računa ob vhodu in izhodu z avtoceste. Ne bo več zapornic, ne bo gneč, cilj pa je povečati promet na avtocestah.«
»Zavedamo se, da je zmanjševanje prometnih zastojev in povečevanje varnosti ter pretočnosti avtocest izziv, s katerim se soočajo številne države, da pa glede na cestninski sistem v Sloveniji diferencirana cestnina ne bo ukrep, s katerim bi jih bilo mogoče obvladovati, ampak bodo potrebne temeljite spremembe v prometni politiki na ravni države.«
»Na podlagi podatkov smo ugotovili, da znižana cestnina v nočnem času v nobenem od navedenih obdobij ni imela želenega vpliva na prerazporeditev prometnih tokov iz prometno bolj obremenjenega dnevnega dela v prometno manj obremenjeni nočni del dneva. Takšno diferenciacijo zaračunavanja cestnine smo zato ukinili.«
»Za tuje avtoprevoznike predstavlja Slovenija na njihovi poti manjši delež celotne prevožene razdalje in znižanje v nočnem času v celotnem strošku poti tem avtoprevoznikom ne bi prinašalo večje dodane vrednosti...«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju